ПОШИРЕНІ СЦЕНАРІЇ ТЕЛЕФОННОГО ШАХРАЙСТВА

Шахраї телефонують та представляються працівниками служби безпеки банку та виманюють у громадян конфіденційну інформацію про їхні картки та рахунки, що потім дає можливість привласнити кошти громадян.

Під час таких телефонних розмов шахрай може:

Варіант 1

Запевняти, що до рахунків громадянина отримали доступ сторонні особи. Надалі шахрай випитує фінансові дані нібито для запобігання шахрайству, однак, отримавши ці відомості, привласнює гроші.

Варіант 2

Просити громадянина надати інформацію про картки та рахунки через планову перевірку даних у зв’язку із війною; отримавши ці відомості, привласнює гроші;

Варіант 3

Повідомляти про кібератаку на ІТ-систему банку та просити перерахувати гроші на тимчасовий безпечний рахунок, який насправді є рахунком шахрая;

Варіант 4

Просити встановити програму віддаленого доступу для посилення заходів безпеки. Якщо громадянин виконує вказівки, шахрай отримує віддалено доступ до його онлайн-банкінгу та від імені громадянина перераховує кошти на інший рахунок.